2014년 12월 11일 목요일

아리아나 그란데 ( Ariana Grande ) - Break Free ft. Zedd [ 뮤비/가사/해석/무대]

If you want it, take it
니가 원한다면, 가져가
I should've said it before
진작에 말했어야 했어
Tried to hide it, fake it
숨기려고 했고, 거짓말하려고 했어
I can't pretend anymore
더 이상 가식떨순 없어

I only wanna die alive
나는 즐기면서 살다가 죽고싶어
Never by the hands of a broken heart
깨진 마음에 의해서가 아니라
Don't wanna hear you lie tonight
오늘밤은 니가 거짓말하는걸 듣고싶지 않아
Now that I've become who I really are
이제 나는 진짜 내가 됬으니까
[x2:]
This is the part when I say I don't want ya
이제 내가 원하지 않는다고 말할 부분이야
I'm stronger than I've been before
나는 전보다 강해졌어
This is the part when I break free
이게 내가 자유로워지는 부분이야
'Cause I can't resist it no more
내가 더 이상 저항할수는 없거든

You were better, deeper
너는 더 나았었고, 깊었었지
I was under your spell
내가 너에게 빠졌었으니까
Like a deadly fever, yeah, babe
죽을것같은 흥분처럼,
On the highway to hell, yeah
지옥으로 가는 고속도로에 서있어

I only wanna die alive
나는 즐기면서 살다가 죽고싶어
Never by the hands of a broken heart
깨진 마음에 의해서가 아니라
Don't wanna hear you lie tonight
오늘밤은 너에게 거짓말을 듣고싶지 않아
Now that I've become who I really are
이제 나는 진짜 내가 됬으니까

[x2:]
This is the part when I say I don't want ya
이제 내가 원하지 않는다고 말할 부분이야
I'm stronger than I've been before
나는 전보다 강해졌어
This is the part when I break free
이게 내가 자유로워지는 부분이야
'Cause I can't resist it no more
내가 더 이상 저항할수는 없거든

No more, baby, ooh
더 이상은 아니야

Thought on your body
니 몸에 대한 생각을 하면
I came alive
난 생기있어졌어
It was lethal
그건 치명적이였어
It was fatal
죽음을 초래했어
In my dreams it felt so right
내 꿈 속에서는 그건 괜찮은것 처럼 느껴졌어
But I woke up every time
하지만 나는 항상 꿈에서 깨

Oh, baby

[x2:]
This is the part when I say I don't want ya
이제 내가 원하지 않는다고 말할 부분이야
I'm stronger than I've been before
나는 전보다 강해졌어
This is the part when I break free
이게 내가 자유로워지는 부분이야
'Cause I can't resist it no more
내가 더 이상 저항할수는 없거든

댓글 없음:

댓글 쓰기

Popular Posts